środa, 24 października 2007

KIm jest Brat P.

Hi, Jestem Brat P. i prowadzę podziemne seminaria w Nowym Jorku. Dziękuje, że zakupiliście mojego ebooka. Tym, których nie poznałem i nie byli na ani jednym moim seminarium, chciałbym powiedzieć trochę o mnie.
Jestem przeciętnym 29 letnim facetem, wysokim i chuderlawym. Tak samo jak wy, chce mieć gorącą, inteligentną, wrażliwą i nie pojebaną kobietę. Przez wiele lat byłem przestraszony otwierając dziewczyny. Miałem ładną sypialnie na studiach. Nie miałem pomysłu jak być atrakcyjnym dla kobiet. Czułem, że one mnie nie lubiły, bałem się negatywnej odpowiedzi. Próbowałem robić wrażenie, że jestem inny niż wszyscy faceci. Byłem w zespole rockowym, byłem sportowcem, byłem w tym dobry, ale nigdy nie sprawiałem wrażenia energicznego. Nie byłem dobrym pozerem. Kiedy zdawałem dobrze testy, nie mogłem mieć dziewczyny, miałem seks, nawet pocałowałem dziewczynę.
Ewentualnie jak byłem bardziej kochany miałem odrobinę lepiej, ale nie mogłem zrozumieć jak większość facetów robi dobre wrażenie na dziewczynach, oni nie byli przystojni, bogaci albo znani. Nie różnili się za bardzo ode mnie, ale mieli to coś, że kobiety nie mogły się im oprzeć. Zdecydowałem się spróbować znaleźć jakiś sekret w psychologi, atrakcyjności i ewolucji.
To spowodowało zwrot w moich kontaktach z kobietami i zmieniło mnie jako mężczyznę, stałem się atrakcyjny. Kiedy mężczyzna jest atrakcyjny psychicznie, kobiety są zafascynowane jego osobistymi cechami - chcą czuć zaufanie, przywództwo, humor itd. Atrakcyjne kobiety nie próbują czuć kiedy Ty prowadzisz, one to wiedzą. Na przykład dlaczego atrakcyjne kobiety lubią złych facetów? To są faceci przez których cierpią. Faceci co powiecie? Zrozumcie to.
Teraz rozumiem dlaczego tak jest. To wymaga czasu i prowadzenia. Jestem w punkcie gdzie mam tonę gorących trójkątów przez cały czas i mogę mieć większość kobiet. Sukcesy z kobietami są umiejętnością, której możesz się nauczyć - jak kung-fu czy gry na pianinie. Nie musisz dobrze wyglądać czy być bogaty, wystarczy, że pokażesz dobrą stronę swojej osobowości i będziesz miał odpowiednie umiejętności.
Lubię jak wszystkie dobre motywy są w książce i czytać je, bezcelowe bardzo. Czytałem strasznie dużo teorii w książkach i w internecie. Próbowałem setek technik i wykorzystywania głupich informacji. Część informacji randkowych była codzienne publikowana przez fanatyków, większość z nich była nieprzydatna.

Podróżowałem po stanach i Kaliforni przez 2 lata testując techniki i teorie. Otwierałem dziewczyny 7 dni w tygodniu po 4-6h na dzień. Uczyłem się w krótkim czasie i wszystkie moje pomysły sortowałem. Ruszyłem z moimi podziemnymi seminariami gdy wróciłem do domu, Nowego Yorku. To było ogromne doświadczenie, a wyrafinowany system warsztatów może nauczyć każdego. Faceci którzy ze mną trenowali są szczęśliwi i coraz lepsi. To zabawne doświadczenie, ulepszyć swoje życie, a czasami zmienić także życie innych. Stawanie się dobrym jest czasochłonne, ale gdy widać rezultaty cel staje się bliższy.

Mam stopień z psychologi i filozofii. Miałem sukcesy zawodowe jako nauczyciel, trener koszykowki i pracownik socjalny. Wiem jak nauczyć ludzi nowych umiejętności. Wiem jak przekazać najwięcej moim studentą. Pomogłem ludziom odkryć ich potencjał. Pracuje z dziećmi z rakiem, kalekami i umysłowo chorymi.
Czytałem fachową literaturę z antropologi, ewolucji i kulturoznawstwa. Odkąd zacząłem czytać i pracować, stworzyłem metodę. Jeśli znasz inne metody, to masz z tego dodatkowe korzyści.

Po wtóre, dziękuje wszystkich, którzy kupili mego ebooka i życzę sukcesów w swoim życiu randkowym i związkach.

Brak komentarzy: