środa, 24 października 2007

Cel Openeru - Brat P.

Tłumaczenie: Under

Korekta: brak

Rozdział 2- Cel openeru

Oto 5 celów, które musisz wykonać przy otwarciu :

1. Przełamać lody
2. Otrzymać rozmowę od dziewczyn
3. Dziewczyny powinny Cię słuchać
4. Pokazać pozycję społeczną
5. Rozpocząć budowanie i łamanie raportu

Po latach szukania i testowania otrzymałem wnioski, które kiedyś założyłem i spisałem najbardziej efektywne openery i dotarłem do celu. Dla wielu facetów moje metody mogą wydać się twardą pigułką do przełknięcia. Lubimy wierzyć, że wystarczy podejść do kobiety i powiedzieć "Hej, jak masz na imię?" i ją od razu oczarować, zdobywając atrakcyjność. Wielu facetów od razu mnie szufladkuje. Jeśli działa Ci ta metoda, to może nie powinieneś czytać tej książki.

Nigdy nie mówię "How are you?". Widzę dobrze wyglądających facetów, zniewalających z dobrą mową ciała. Celem tej książki jest danie Ci strategi, abyś mógł być jak Ci faceci. Jeśli kiedykolwiek wcielisz moje metody w życie nigdy kobieta nie powie Ci "Hej tam" i sobie pójdzie. Kiedy robiłeś eksperyment i nie
miałeś sukcesu wykorzystaj technikę pierwszej ręki. Wróć do domu i weź w ręce moją książkę.

Musisz odłożyć na bok kawałek siebie, która się wkurwia na kobiety przy otwarciu. Jeśli robiłeś co Ci kazałem i Ci nie wyszło, zrób co Ci każę : zaskakuj okazjonalnie.

Kobiety lubią facetów, którzy potrafią je rozbawić, więc pomyśl o sobie jak o komediancie. Komediant na scenie nie mówi o tym jak piękne są jej włosy. Komediant postawi ją przed sobą i przygotuje najlepszy materiał. To ewoluuje i powstaną najlepsze rutyny. Jeśli zastanawiasz się jak to zrobić zacznij o spontanicznej interakcji z publiką. Lubię grać komika. Może to dostarczać wiele zabawnych myśli na początku, wtedy konwersacja może naturalnie popłynąć i przełamać lody.

Zniechęciłem Ci na otwarcie umysłu na nowe idee i gadanie z kobietami. Spróbuj z zapisanymi openerami. Czujesz otwarte openery? Dobrze. Powiedz mi 6 gatunków otwarć które dają najlepsze efekty?

1. Szokery
2. Wolne otwarcia
3. Neutralne opinie
4. Sytuacyjne otwarcia
5. Demonstrujące wysoką wartość
6. Demonstrujące niską wartość
7. Cold read's

Brak komentarzy: