środa, 24 października 2007

C i U Kształtny Uśmiech /Style/

C i U Kształtny Uśmiech

Działa niesamowicie, jeśli podrywasz striptizerki lub modelki i jest zupełnie prawdziwy

TY: Uśmiechnij się dla mnie ponownieHB: Um, ok

TY(do winga):Widzisz ona ma U

HB: ???

TY: Kiedyś umówiłem się z dziewczyną, która chciała być gwiazdą pop. I ona miała teorię, że ludzie z U-kształtnym uśmiechem są postrzegani jako nieprzyjaźni. A ludzie z C-kształtnym uśmiechem są postrzegani jako przyjaźni

HB: Więc jaki jest uśmiech typu U?

TY: Uśmiech U jest wtedy, gdy zęby stoją prosto w głębi Twoich ust (możesz dodać "jak u konia" jeśli ona jest SHB). Uśmiech C jest gdy na przodzie masz wyeksponowany długi rząd perłowo białych zębów. Dla mojej ex to była więcej niż teoria. Chirurgicznie zmieniła kształt uśmiechu z U na C

HB: Niemożliwe

TY: Popatrz na zdjęcia Christiny Aguilery, ktora ma U-kształtny uśmiech i Britney Spears, która ma uśmiech typu C. Spójrz też na okładkę Cosmopolita, albo każdego innego magazynu, a zobaczysz, że osoby tam zawsze mają uśmiech typu C

Od tej pory ja i mój target przyglądaliśmy się zębom przypadkowo spotkanych osób, szukając idealnego uśmiechu typu U i typu C. Niezła zabawa

Brak komentarzy: