środa, 24 października 2007

Gra Pytań /Mystery/

Gra Pytań
---------------------------
Ty: "Zagrajmy w grę pytań"
Ja: "Co to jest gra pytań?"
Ty: "Więc, to coś jak Prawda albo Wyzwanie ale bez Wyzwań ponieważ jeszcze nie wiem jak śmiała jesteś! Pytania muszą być ważne i dobre, żadnych typu "gdzie pracujesz, ok? Ty pierwsza"
Ją: "Nie mogę niczego wymyślić!"
Ty: "Ok, jak wielu chłopaków miałaś?"

Odtąd pytania staną się głębsze i bardziej seksualne i o to w grze chodzi. Wtedy gdy grasz z nią już kilka minut i jest twoja kolej, możesz powiedzieć

Ty: ''Mam dobre pytanie dla ciebie... Chciałabyś mnie pocałować?''
Ona: ''Nie wiem''
Ty: ''Przekonajmy się'' *kiss*
Ty: "Tak myślałem!''


PYTANIA DO GRY PYTAŃ:
-jak wielu facetów, miałaś?
-niektóre dziewczyny lubią pasjonujący początek i podniecenie, inne lubią romantyczność, a jaką kobietą ty jesteś?
- Czy kiedyś był taki moment, że postawiłaś krzyżyk na romantyczności i wolałabyś być w wolnym związku, czy też nadal próbujesz tylko romantycznych relacji?
-pyt: jeśli musiałabyś wybrać tylko między seksem, albo przyjaźnią w związku co byś wybrała, albo jeśli obie sprawy byłyby wystarczająco ważne a facet nie spełniałby jednej z nich, poszukałabyś sobie innego?
- Czego szukasz przyjaźni, seksu, małżeństwa, wolnego związku?
-Dodatkowe pytanie z 4 pytań: "Idziesz wzdłuż drogi i patrzysz a na twojej trasie pojawia się mur blokując ci przejście. Co robisz?" Odpowiedź na to pytanie ujawnia w jaki sposób ona zajmuje się dylematami albo przeszkodami w swoim życiu.
- opowiedz mi o swoim pierwszy pocałunku (wtedy powiedz jej o moim idealnym pierwszym pocałunku)
-Czy kiedy po raz pierwszy, kogoś pocałowałaś spodobało ci się to (wtedy opowiedz moją historie)
-kiedy byłaś ostatni raz ze swoim chłopakiem (więc wiesz jak dużo jest do zrobienia)
-jaki styl ubierania lubisz u facetów (spraw, żebyś podczas PU wiedział co założyć na wasze pierwsze spotkanie)
-pytanie, jakie było najbardziej ekscytujące miejsce, gdzie świetnie spędzałaś czas ze swoim chłopakiem
-(kiedy rozstałaś się ze swoim chłopakiem, to był moment kiedy ostatni raz całowałaś się z facetem?)
-pytanie, gdzie byłabyś najbardziej podniecona spędzając czas ze swoim chłopakiem/ jak (dach...etc?)
- Czy kiedykolwiek całowałeś się na pierwszej randce?
- Zdarzyło ci się kiedykolwiek przespać z facetem na pierwszej randce?
-opisz jak to zdarzyło się
-sm? wibrator? trójkącik? (pytania)

"Co robisz kiedy nikt nie patrzy?"
Zauważ: Niektóre odpowiedzi przygotowałem na to. Kłamstwo. Masz odpowiadać o najniegrzeczniejszych rzeczach, jakie kiedykolwiek robiłeś { muzeum? Nie kłam}

Brak komentarzy: