środa, 24 października 2007

Dziewczyna z Czwartej klasy

Author: -----
Tłumaczenie: Squido
Subject: Dziewczyna z Czwartej klasy


Meta - tematy, by przejść od
------------------------------
Dzieciństwa Bycia w kłopotach
Wczesnego związku

PUA: Wiesz jak dzieci przechodzą przez tą fazę, gdzie myślą, że płeć przeciwna jest rażąca?

HB: Tak

PUA: Więc, nigdy nie przeszedłem przez to. Odkąd tylko się urodziłem zawsze kochałem dziewczyny. Kiedy wyszedłem z brzucha mojej mamy, prawdopodobnie wpadłem na pielęgniarkę. (Przerwa nieznacznie, żeby zobaczyć jej odpowiedź)

PUA: Tak samo było w szkole podstawowej. Kiedy wszyscy moi koledzy myśleli, że dziewczyny są głupie, ja potajemnie rozmawiałem z nimi podczas przerw. Czasami, nawet zdarzyło się zrobić jakąś słodką rzecz, jak np. udać, że z którąś biorę ślub albo coś podobnego.(Przerwa nieznacznie widzieć jej odpowiedź)

PUA: Pamiętam jak w czwartej klasie, miałem moją pierwszą poważną dziewczynę. Ale wtedy mieliśmy z koleżanką zrobić jakiś projekt makiety. Tak, w czwartej klasie po raz pierwszy oszukałem moją dziewczynę. (Wtedy prawie ZAWSZE się śmieje)

PUA: Więc całowałem się z tą koleżanką, moja dziewczyna odkryła to i zbzikowała. Jesteśmy w klasie, ja wstaję i próbuję wyjaśnić, że tylko bawiliśmy się w doktora lub coś takiego. Jako dziecko nigdy nie nosiłem dżinsów albo paska, nosiłem sportowe elastyczne spodnie, ona w jednym momencie pociąga mnie za spodnie tak że znalazły się na dole razem z bielizną. ( Tutaj powinieneś dostać dobrą reakcję i ona powinna całkowicie być pochłonięta opowieścią)

PUA: Nie wiedziałem co robić. Stoję tam tak z opuszczonymi spodniami. I nie wiem z jakiego powodu, pomyślałem sobie, że najlepszą rzecz jaką mógłbym zrobić, to też ściągnąć jej majtki. Chwytam je ale ona odskakuje krok do tyłu i wystawia mi język. W takiej chwili nie mogłem pozwolić, żeby wszystko uszło jej płazem , więc skaczę do przodu. Ale zapominam, że mam bieliznę dookoła swoich kostek i spadam na moją dziewczynę.W JEDNYM momencie nauczycielka odwraca się od tablicy, a ja zamarzam przerażony spojrzeniem na jej twarzy. Pamiętam kredę spadającą z jej ręki i jej wrzask, wtedy cała klasa obraca się i widzi mnie półnagiego na swojej dziewczynie. (ROFL)

PUA: Zostałem wysłany do dyrektora, ale nigdy naprawdę nie miałem przez to kłopotów. W zasadzie śmiał się gdy mu opowiedziałem całe zdarzenie. Pozwolił mi pójść mówiąc, "Pamiętaj Squido, w klasie trzymamy nasze ręce przy, a spodnie na sobie".

Brak komentarzy: