czwartek, 25 października 2007

Wgłąb openerów /SHARK/

Wgłąb openerów
Tłumaczenie: Squido
Autro: Shark

Ostatnio toczyła się dyskusja na temat openerów i to spowodowało że zdecydowałem się opisać moje opentery:Staggerlee napisał:Jezus, moja aktualna dziewczyna jest szwedzką Modelką, więc podbiłem z silnym EC (eye contact) Tylko podeszłem do niej i powiedziałem "jeśli możesz na mnie patrzeć, możesz także ze mną porozmawiać" ( Shark_Attack), Tak, brawo. To jest wielki otwieracz, który pracował dla mnie wiele, wiele razy. Im lepsza laska tym opener pracuje lepiej. Ona będzie przez to zahipnotyzowana od samego początku ponieważ marzy o swoim księciu od długiego czasu, a ty tutaj nie okazujesz w ogóle strachu. Staggerlee pracujesz z dobrym materiałem!Dla tych, które myślą, że ten rodzaj openerów jest afc zaraz to wyjaśnię. Możliwe, że jakiś afc może totalnie się zalać, podejść do jakiejś gorącej laski jak excuser i powiedzieć: Podobasz mi się bla bla... ale ŻADEN afc nie podejdzie do kobiety w sposób jaki ja to robię. Dziewczyna wie, że nie jesteś pijany i wie, że to ty wybierasz i zdobywasz coś co chcesz...to sprawia że ona cię pragnie, stajesz się prawdopodobnie pierwszym facetem w jej życiu który ona chcieć ciebie, stajesz się prawdopodobnie pierwszy człowiekiem w jej życie, które MA SWOJĄ WARTOŚĆ W SOBIE, on nie potrzebuje żadnych innych rzeczy ponieważ potrafi siebie docenić.Niektórzy zatwardziali ludzie mogą powiedzieć, że otwierając w ten sposób pokazujesz swoją słabość, więc mówię im: Jeśli to jest słabość idź i otwórz w ten sposób jeśli potrafisz.To nie będzie łatwe otworzyć w ten sposób za pierwszym razem, Dlaczego! (Wiem to ponieważ nauczyłem wielu kolesi) Ponieważ postępujesz wbrew społecznym regułom które mówią że tylko bogaci, sławni, wykwalifikowani, z dowodem społecznym... bla bla może być pewny siebie i wybredny. Kiedy otwierasz w ten sposób, to daje tobie niewidzialną władze, to jest jak fala którą ty zalewasz zdobywając dziewczynę. Czasami tylko ten opener i typowe podejście są wystarczające żeby zdobyć piękną kobietę. Jeszcze jedna uwaga, używam tego tylko na dziewczynach które naprawdę, naprawdę mi się podobają, na dziewczyny które za bardzo mi się nie podobają nie kłopocze się używając tego, ale efekt na nich jest nadal nieznany Pomyśl o tym.

Shark

Brak komentarzy: