czwartek, 25 października 2007

The Lying Game

The Lying Game
Tłumaczenie: Squido
Autor:

Jest to przemądrzały i żartobliwy tekst, który wprowadza seksualne tematy w humorystyczny sposób. Sprawia również, że ona się przymyka. Idzie to mniej więcej tak:

TY: "Kto w/g Ciebie bardziej kłamie, kobieta czy mężczyzna?"
HB: ... (cokolwiek)
TY: Nie byłbym tego taki pewny, ale wiem jak to sprawdzić (uśmiech) Ok, która z tych rzeczy o mnie jest prawdą? Tylko JADNA z nich jest prawdziwa...

1. Właśnie dziedziczyłem ogromny majątek po zmarłym krewnym
2. Mam w domu olbrzymie jacuzzi
3. (wyszeptaj cicho tak jakbyś dzielił się sekretem) Mam 20 - cm penisa
4. Jestem facetem

Pozwól jej zdecydować, o tym co ona myśli, że jest prawdziwe. Wtedy powiedz: "Nie. Właściwie kłamałem, wszystkie odpowiedzi są prawdziwe. Masz szczęście poznać bogatego człowieka z jacuzzi, 20-cm przyrodzeniem, który okazuje się być facetem"

Brak komentarzy: