czwartek, 25 października 2007

Cocky, disqualify /ijjjji/

Cocky, disqualify
Tłumaczenie: Squido
Autor:ijjjji

Wow.. jesteś prawie tak seksowna jak ja!
Wyglądasz na szczęśliwą - puściłaś bąka?
Aww... jesteś taaaka słodka! Chcę cię adoptować!
Nieźle - twoje oczy są tym samym kolorze jak moje porsche!
Więc... Słyszałem, że chciałeś ze mną walczyć! Spokojnie... po tym możemy mieć gorący seks!
Awww wyglądasz niesamowicie z tyłu - musiałbym widzieć resztę! (Ona pyta ile jej dajesz) W skali od 1 do 10.. zgadnij!
Zgubiłem mojego misia ( twarz malutkiego szczeniaka).. będziesz ze mną spała?Aww jesteś taka słodka.. Prawie zapomniałem, że nie szukam teraz stałego związku!
Wow.. Mógłbym ożenić się z taką kobietą jak ty... ale rozwiodę się tydzień później i zabiorę wszystkie pieniądze, a tobie pozwolę zatrzymać jedynie psa.

Brak komentarzy: