czwartek, 25 października 2007

Dlaczego Shark podrywa samemu

Dlaczego sargowanie samemu jest dobre
Tłumaczenie: Squido
Autor: Shark

Kiedy miałem 16 lat wierzyłem w to i powiedziałem mojej mamie: Dziewczyny w dyskotece lubią mnie bardziej, jeśli ktoś jest ze mną … ona odpowiedziała: idź sam i zdobądź dziewczynę, której szukasz. Wyobraź sobie, że miałbyś szczęście i tobie dostałaby się najlepsza dziewczyna dziś wieczorem… chodziłbyś wtedy z przyjacielem, oczywiście nie. Być może ktoś lubi dyskoteki, ja nie, nie lubię muzyki, nie lubię dymu z papierosów i nie lubię tańczyć, jedynym moim celem pójścia na dyskotekę jest zdobycie gorącej kobiety, ponieważ tam są jej warunki.Nigdy nie lubiłem tych imprez, potańcówek w szkole średniej i tym podobnych rzeczy, przespałem część przyjęcia z okazji zakończenia szkoły (zrobiło tak wielu szalonych ludzi), nie lubię się bawić i spędzać nocy skacząc wokoło, właściwie to nadal nie rozumiem o co chodzi z tymi imprezami... ok prawdopodobnie chodzi o to: Nie jestem za dobry, więc będę stwarzał pozory, że chce wyjść skrycie pragnąc zdobyć najgorętszą laskę hahahaNajlepsze dni na wyjście samemu dopiero nadchodzą. Jesteś z oszałamiającą dziewczyną i ona zawsze jest przygotowana na sex. Więc, życie jest dla ciebie miłe i możesz cieszyć się tym czasem wiedząc, że sex zawsze na ciebie czeka... ale któregoś dnia: Ouuuu ja kocham innego faceta, zrozum to...Przytrafia mi się to od czasu do czasu... więc jakie jest jedyne rozwiązanie... Wyjdź samemu i zdobądź gorętszą laskę niż kiedykolwiek... jeśli spotkasz kogoś i zapyta się ciebie dlaczego jesteś sam, odpowiedz że przybyłeś tutaj aby zdobyć najpiękniejszą dziewczynę na imprezie… ta osoba nie zada już więcej głupiego pytania… Zabawną rzeczą jest to, że dziewczyna czasami może mówić i pytać o to co robiłeś, wtedy powiedz prawdę.Czasami lepsze jest bycie z przyjaciółmi, ponieważ to powoduje osobiste bezpieczeństwo, ale super sztuka nie pojawi się w takim miejscu.Kiedy rozmawiasz z wingami, albo pokazujecie sobie taktyki, musisz być w miejscu pełnym lasek ale gdy zdecyduje, że jakaś dziewczyna mi się podoba, mam o wiele lepsze rezultaty podchodząc samemu, ponieważ kobiety są zniechęcone facetami którzy są tam z całym futbolowym - zespołem i jest oczywiste dla nich, że inny facet rozmawia z Ug - tylko w ten sposób najpierw może zdobyć punkty. Nie bój się cockbloków, ponieważ one najprawdopodobniej nie przyjdą jeśli target cię polubi i jej oczy świecą.Również ważną rzeczą jest, że jeśli zdobędziesz dziewczynę nie próbuj zaimponować wingowi, kogo to obchodzi jeśli nikt cię nie widzi z tą pięknością. Zobacz, jesteś w miejscu pełnym kobiet, jeśli jest tam również twój wing możesz chcieć porozmawiać o dziewczynach, ale teraz jest czas na działanie, możesz rozmawiać cały tydzień i zostać sam niczego nie oczekując od pięknych kobiet, albo zaprzestać mówienia o tym.Jeśli jest 2-3 osobowy set podejdź i powiedz: Wydajecie się interesujące, jesteście tutaj ponieważ X. X powinien być czymś oczywiście głupim, to powinien być żart dla nich… To będzie zdumiewające, one będą cię za to kochały, tylko pozostań normalny i kontynuuj wszystko w tym samym tonie … nie, nie wolno ci się następnie zmieniać w przestraszonego. Być może przegrasz, ale dużo później niż, jeśli ty i stado wingów je zaatakuje. Nie wypowiesz sławnego: Chodźmy do łazienki. Nie jest łatwe wyjść samemu, dla niektórych z was może to być trochę niewygodne, ktoś może trząść się ze strachu, ale gwarantuje, że to przyniesie lepsze rezultaty dla każdego.

SHARK

Brak komentarzy: