czwartek, 25 października 2007

Cocky, disqualify, frame stealing /ijjjji/

Cocky, disqualify, frame stealing
Tłumaczenie: Squido
Autor: ijjjji

Aww kocham cię... jak siostrę!
Chcesz mnie pocałować i uściskać, ale ja ci nie pozwolę.
Chcesz mnie tak bardzo, ale nie możemy ryzykować utraty tej cudownej przyjaźni!
Nie jestem dla ciebie dobry - on jest słodki - on do ciebie pasuje – wyglądacie razem świetnie!
Zobaczmy (chwycić jej dłoń), twoja linia dobrej dziewczynki jest bardzo długa.. a popatrz na tę długą linię złego chłopca - nigdy nie zostaniemy parą!Shit! Jadowity wąż ukąsił mnie w jądra - musisz mi pomóc wyssać trucizną - teraz!Czy mogę pocałować brzuch od wewnątrz?Spójrz! (Pokaż gdzieś i wbij palec w jej brzuch)
( Popchaj ją) OMG, jesteś tak pijana, że nie możesz nawet ustać prosto!Próbujesz mi się oprzeć, ale zapomnij o tym
- mój urok jest nieodparty!Dziewczyny czekają w kolejce by być z mną!
Dlaczego myślisz, że jestem tak seksowny?
Ale patrzysz na mnie jak ksiądz na przemieniającego się chłopca!
Ciężko jest by symbolem seksu!
Nie podniecisz się za bardzo, jeśli usiądę tak blisko?
Moi kumple są zazdrośni, ponieważ mój jest większy!
OMG myślę, że mnie kochasz!
Jestem twardy - ale czy ty wilgotna?
Moja sypialnia ma bardzo interesujący sufit!
Mógłbyś być prezesem... mojego fun klubu!
Hey - nie ma znaczenia jaki będę pijany, nie posiądziesz mojego ciała dziś wieczorem! Nie jestem taki łatwy!
Hej - mogłabyś nie patrzeć na mnie jak na kawałek mięsa - jestem istotą ludzką.. Mam uczucia!
Możesz przyjść, ale żadnego seksu!
Jestem zmęczony traktowaniem jak kawałek mięsa - jestem istotą ludzką.. Mam uczucia!
Przestań spoglądać na mnie jak tłuste dziecko spogląda w cheese burgera!Możesz dostać mój numer, ale to wcale nie znaczy, że się z tobą prześpię

Brak komentarzy: