piątek, 26 października 2007

4 pytania

tlumaczenie: hugo
4 pytania
Kiedys zanim dowiedziałem się o NLP, uzywałem technikę 4 magicznych pytan, która jest doskonała dla żółtodziobów w NLS. Ponieważ stosuję dużo NLP, lae nie musisz znać NLP aby ja stosować. Nie zdawałem sobie sprawy jak potężna ona była dopóki nie wykorzystałem jej pewnej nocy żeby stworzyć niesamowite połączenie z tą laską i skończyłm idąc z nią do łóżka tej nocy (drugie spotkanie z nią). To jest dobry sposób aby spowodować ze dziewczyna będzie chciała się z toba zobaczyć po rozmowie przez telefon(stan ciekawości).Powiedziałem , że mam 4 pytania ale jeżeli jesteś zwierzyna(?) zadam ci je lecz nie mogą tego zrobić przez telefon.Te pytania powiedzą Ci dużo o Tobie samym- to zdumiewajace jak to działa, możesz dowiedzieć się o sobie rzeczy o tkórych nie miałaś pojącia. Nie jestem pewien czy na PEWNO TEGO CHCESZ (każdy chce coś o sobie wiedziec). A po chwili błagania z jej strony mogę im powiedzieć: „musisz poczekać i się dowiedzieć”(stawiam się z pozycji władzy ponieważ, One Cię błagają i naprawdę chcą czegos od Ciebie, ale Ty nie zamierzasz mówić im tego od razu).Potem kiedy się spotkamy ja nawiążę raport itp. A one będą pytac o te pytania itp. A ja będą się z nią drażnić i przeciągać sprawę mówiąc:” nie jestem pewien czy naprawdę chcesz to odkryc, to bardzo osobiste. Na pewno chcesz poznać swoje najgłębsze tajemnice?”
Te 4 pytania brzmią:
- wyobraź sobie siebie w białym pomieszczeniu, gdzie wszystko jest białe- sciany, sufit, podłoga opisz swoje odczucia
- jaki jest twój ulubiony kolor. Opisz go, jakie uczucia w Tobie budzi?
- Jakie jest Twoje ulubione zwierzę. Dlaczego? Opisz?
- Wyobraź Siebie teraz obok dużego zbiornika wody. Opisz swoje wrażenia. Co robisz?
To zdumiewające że każdy kto przeprowadza taki test jest zdumiony tym, jak odpowiedzi są na te pytania i że to za każdym razem działa.
Odpowiedzi:
- to twoje postrzeganie życia i śmierci
- to sprawdza jak widzisz siebie wśród tych wartości o których odpowiadałaś (ten jest bardzo zabawny i zawsze wywołuje u pytanych rumieniec) oznacza jak ludzie Cię widzą wśród tych wartości
- pokazuje, jaki jest twój odbiór sexu, ich uroda itp.
Teraz oczywiście musisz zbadać głebiej kiedy zadajesz pytania tak abyś mógł doprowadzić pytanych do udzielenia Ci odpowiedzi z odpowiednia głębią żeby móc dokonać jej analizy i dać jej szczegółową interpretację. Teraz ponieważ kilka pierwszych pytań jest bardzo prostych i w zasadzie łatwo przez nie przebrnąć i zadziwić ich jak odpowiednie są odpowiedzi więc do tego czasu dogadujesz się z płcią przeciwną (nr 4), masz duży raport. One czują jak gdybyś lepiej je znał, więc zmiana w fizjologi jest duża itp. Więc kiedy zabierzesz się za 4 pytania ponieważ miałeś rację w tym aspekcie jeżeli chodzi jakimi są osobami, mogą być zaskoczeni i dowiedzieć się rzeczy których nie wiedzieli. oczywiście tokazja by podyskutować o ich seksualnych przynależnościach pragnieniach i tak talej. Oto przykład jak wyjaśnić rzeczy:
- wyobraź sobie siebie w białym pomieszczeniu, gdzie wszystko jest białe- sciany, sufit, podłoga opisz swoje odczucia ONA:spokój, cisza, odprężenie
- jaki jest twój ulubiony kolor. Opisz go, jakie uczucia w Tobie budzi?ONA: czerwony, ognisty, wyróżnia się, pasja
- Jakie jest Twoje ulubione zwierzę. Dlaczego? Opisz? ONA: delfin, mądry, wolny, zabawny, słodki
- Wyobraź Siebie teraz obok dużego zbiornika wody. Opisz swoje wrażenia. Co robisz? ONA:wskakuje i płynę
Odpowiedzi:
- to jest twoje postrzeganie życia i śmierci. Jeśli czujesz spokój przyjmujesz smierć bez obaw
- to pokazuje jak widzisz siebie: pasja, czujesz że wyróżniasz się z tłumu,
- ludzie Cię widzą jako mądrego, bystrego, zabawnego
- to jaki masz pogląd dotyczący sexu, miłości ekscytacji. Kiedy jesteś z pewnym gościem(SP) i wiesz że ta osoba zna Ciebie na dużo głębszym i bardziej intymnym poziomie. Szukasz okazji aby urzeczywistnić swoje namiętności i głębokie połączenie jakie możesz przeżyć. Teraz kiedy odpowiadałem na te pytania czułem się tak samo

Brak komentarzy: